Hvem er jeg? Lidt om mig og dig :)

Destiny83 Destiny83

Hvem er jeg? Lidt om mig og dig :)

Hej

Mit navn er Rikke og jeg er 28. Jeg har en datter, Freja, som fik en pneumokok meningit da hun var 7 måneder gammel. Hun er idag hjerneskadet og døv på begge ører. (Jeg har lagt Frejas historie herind for mere info).

Jeg synes det er super skønt at siden her er blevet oprettet, så man har nogle at dele erfaringer med. Ligeledes er det alletiders at vi kan støtte hinanden, da det nok er et stort behov for mange, der har været igennem den grimme sygdom.

Håber andre vil skrive lidt om sig selv her
Martin Martin

Re: Hvem er jeg? Lidt om mig og dig :)

Hej Rikke, og velkommen :)

Jeg er Martin, far til Emil som døde på sin 9 års fødselsdag i 2005, og desuden initiativtager til og formand for foreningen. Emils historie ligger også her på siden.

Jeg håber som du at vi kan få et godt fællesskab og god glæde af siden og af forummet, både os der har gjort vores erfaringer, og de der i fremtiden pludselig står i den situation vi har været i.
Claus Claus

Re: Hvem er jeg? Lidt om mig og dig :)

Mit navn er Claus

Jeg fik meningitis som spæd.
Er dianostiseret med ADHD idag. Er 41 år. Måske noget med M at gøre?
2 børn der klare sig godt på 4 og 9 år.
Uddannet pædagog.
Altid haft svære sociale problemer.
Det har ikke været nemt.

Og det siger sig selv mine stakkels forældre er blevet slæbt hen af livets asfalt.

MVH Claus